GSX-R600L7

Cena 49 000 zł
Super Sport
GSX-R600 2017
GSX-R600
Opis
Najlepszy zawodnik w swojej klasie
Lekkie i zwarte podwozie w połączeniu ze sprawdzonym na torze wyścigowym zawieszeniem sprawiają, że Suzuki GSX-R600 to najlepszy motocykl w swojej klasie. Kompaktowy, 4-cylindrowy silnik tego motocykla oparty jest na technologiach wykorzystywanych w sporcie motocyklowym. GSX-R600 zaprojektowany, by być najbardziej zaawansowanym motocyklem w swojej kategorii, stanowi wyjątkowe zaproszenie na tor wyścigowy.
GSX-R600 w mediach:
Testujemy: Suzuki GSX-R 600 - supersport bez bólu - regiomoto.pl
GSX-R600 kontra GSX-R750 - ile daje 150cc?
GSX-R600 - test długodystansowy
"Jak dwie krople" (Porównanie GSX-R600 i 750)
Suzuki GSX-R 600 - www.moto.pl
GSX-R 600 - przygotuj się na mruczące cięcie Suzuki - www.auto.dziennik.pl
"Odchudzony"
Suzuki GSX-R600 2011 - jeszcze groźniejszy
Porównanie: Suzuki GSX-R 1000 vs GSX-R 750 vs GSX-R 600 - motogen.pl
Triumph Speed Triple R vs Suzuki GSX-R 600 - motogen.pl

Kolorystyka


Dane techniczne
Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa599 cm3
Średnica x skok tłoka67,0 mm x 42,5 mm
Stopień sprężania12,9:1
Moc maksymalna126 KM przy 13500 obr/min
Moment obrotowy69,6 Nm przy 11500 obr/min
Układ zasilaniawtrysk paliwa
Rozrusznikelektryczny
Skrzynia biegów6-stopniowa
Długość całkowita2030 mm
Szerokość całkowita710 mm
Wysokość całkowita1135 mm
Rozstaw osi1385 mm
Wysokość siedzenia810 mm
Masa własna187 kg
Zawieszenie przódOdwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe.
Zawieszenie tyłWahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe.
Hamulce przód / tyłpodwójny tarczowy / tarczowy
OponyPrzód: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tył: 180/55 ZR17 M/C 73W
Zużycie paliwa (dane wg. standardu WMTC)5,1 l / 100 km
Zbiornik paliwa17,0 L

Film

Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube